Szilágyi Júlia

Preventív jóga

Kiskorom óta életem része a sport, melyből 6 évem profi szerződéses kézilabdázóként telt. A versenysport minden téren komoly megmérettetése a testnek és ennek lenyomatát sajnos én is műtéti hegek formájában őrzöm. Sokféle mozgással próbálkoztam, de mind csak ideig-óráig tartott vagy kisebb kihagyásokkal a jelentkező fájdalmak miatt. Kapcsolatom a jógával 2017-ben kezdődött. Kismamaként igyekeztem olyan sportot/ mozgást találni, amelyet a 9 hónap változásai alatt is stabilan tudok végezni. Ekkor kezdődött minden. Majd kisfiam születése után újra belevágtam, egyre jobban éreztem magam és nem volt fájdalmam, ami ennyi év után hihetetlennek tűnt. Azóta is hálás vagyok azoknak az embereknek, akik miatt elindultam ezen az úton! Eleinte úgy gondoltam, saját egészségem érdekében végzem el a képzést, de idővel ez megváltozott és boldogan vetettem bele magam az oktatásba. Szeretettel várlak facebook-on a “Preventív Jóga“ csoportba

Árakkal kapcsolatosan érdeklődj az adott Jógaoktatónál!

Jelentkezés

Facebook: Preventív Jóga Csoport
Email cím: kocsesz015.29@gmail.com

  • Mozgásszervi jógaterápia
  • Gerinctorna
  • Kismama jóga
  • Anya jóga
  • Egyensúly a változókorban
Mozgásszervi jógaterápia

A mozgásszervi jógaterápia figyelembe veszi a tradicionális jóga módosíthatóságát, hogy így a gyakorlás a “modern testnek” megfelelő legyen. A gyógytornász szemléletű gyakorlás lehetővé teszi, hogy a gyakorló képességeihez mérten változtassunk a pozíciókon.
A jóga ászanákat fokozatosság elve szerint tanítjuk meg a gyakorlás során.
Téged is várunk szeretettel !

Gerinctorna

Frissítő reggeli gerinctornámra mindenkit szeretettel várok, aki szívesen tornáza kiscsoportos órákon és szeretne tenni az egészségéért. A tornákon nyújtó, mobilizáló, erősítő gyakorlatokkal fogtok találkozni. Fontosnak tartom, hogy a gyakorlatok változatossak legyenek és szerepet kap a relaxáció és a helyes légzés megtanítása is.

Kismama jóga

A kismama jóga a hatha jóga egy könnyített változata. Segítségével kialakíthatunk egy tudatos, közvetlen és bensőséges kapcsolatot a babánkkal. Elősegíti a várandósság ideje alatt fellépő testi és lelki változások tudatos megélését, ezekben a testi és érzelmi változásokban a helyes egyensúly kialakítását és fenntartását.
A jóga gyakorlásával az esetleges kellemetlen testi tünetek is javulnak, megszüntethetők.
A módszer segítségével javul az ízületek mozgékonysága, a gát izmainak erősítésén túl speciális légző gyakorlatok elsajátításával járulhatunk hozzá a tudatos szülés megvalósulásához. Hatására javul a közérzet, fejlődik az önismeret. Nő az önbizalom, a légző gyakorlatok és mély relaxáció segítségével oldhatók a szüléssel kapcsolatos félelmek és aggodalmak. A kismama jóga 12. hetes kortól javasolt, amennyiben nincs orvosi ellenjavallata!

Anya jóga

Finom átmozgatás, kellemes nyújtás anyukáknak, akiknek sajog a hátuk a gyermekkel ébren töltött
éjszakák után, fáj a derekuk és a válluk a sok cipeléstől, emelgetéstől, szoptatástól.
Jöhetsz babával vagy baba nélkül, ha pedig totyogóval jössz, bébiszitterről is gondoskodunk.

Egyensúly a változókorban

Mindazokat a hölgyeket várom, akik a változókor elején vannak, túl vannak rajta, vagy akár már el is
felejtették. Nagy hangsúlyt fektetünk a kényes mozgásszervi területekre, mint a csípő- és térdízület,
erősítjük a törzsizomzatot, fokozzuk az alhasi vérkeringést, alaposan átmozgatjuk a teljes
gerincünket, nem elfelejtve a vállakat és nyakat. Elsajátítjuk a helyes légzést és az órák alatt
relaxálunk is, hogy mindenki felfrissülve várja a következő alkalmat.

Mórocz Medical © 2020. Minden Jog Fenntartva