Szilágyi Júlia

Gerinc jóga

Jombik-Koller Hajnalka vagyok, gerincjóga oktató.A jóga 2012 óta az életem része, mivel pár év monitor előtt végzett munka után egyértelművé vált, megoldást kell keresnem az ülőmunka okozta káros hatások csökkentésére. Elhatározásomat a sors is támogatta, olyan Oktatót hozott utamba, akinél a helyesen kivitelezett testtartások mellett betekintést nyerhettem a jógafilozófia világába is. Az órák végére mindig úgy éreztem magam, mintha “kicseréltek volna“ és ez a tapasztalás azóta is tart, ma már szinte a napi rutinom részeként bír gyakorlásra. 2018-ban keretet szerettem volna adni a megszerzett ismereteimnek, illetve kibővíteni azokat, így elvégeztem a gerincjóga oktatóképzést. Időközben várandós lettem a kisfiammal és lehetőségem volt megtapasztalni a jóga áldásos hatását kismamaként, valamint óriási segítség volt a légzőgyakorlatok használata vajúdás és szülés alatt. Személyes tapasztalatom adta a hajtóerőt, hogy segíthessek másoknak is a jóga útjára lépni. Vonzónak tartom a gerincjóga irányzatban, hogy kezdő gyakorlók számára is jól követhető, ugyanakkor hatékony egészségfejlesztő gyakorlatsorral dolgozik.

Árakkal kapcsolatosan érdeklődj az adott Jógaoktatónál!

Jelentkezés

Telefon: +36 30 579 9193
Email cím: kollerhajnalka@gmail.com

  • Mozgásszervi jógaterápia
  • Gerinctorna
  • Kismama jóga
  • Anya jóga
  • Egyensúly a változókorban
Mozgásszervi jógaterápia

A mozgásszervi jógaterápia figyelembe veszi a tradicionális jóga módosíthatóságát, hogy így a gyakorlás a “modern testnek” megfelelő legyen. A gyógytornász szemléletű gyakorlás lehetővé teszi, hogy a gyakorló képességeihez mérten változtassunk a pozíciókon.
A jóga ászanákat fokozatosság elve szerint tanítjuk meg a gyakorlás során.
Téged is várunk szeretettel !

Gerinctorna

Frissítő reggeli gerinctornámra mindenkit szeretettel várok, aki szívesen tornáza kiscsoportos órákon és szeretne tenni az egészségéért. A tornákon nyújtó, mobilizáló, erősítő gyakorlatokkal fogtok találkozni. Fontosnak tartom, hogy a gyakorlatok változatossak legyenek és szerepet kap a relaxáció és a helyes légzés megtanítása is.

Kismama jóga

A kismama jóga a hatha jóga egy könnyített változata. Segítségével kialakíthatunk egy tudatos, közvetlen és bensőséges kapcsolatot a babánkkal. Elősegíti a várandósság ideje alatt fellépő testi és lelki változások tudatos megélését, ezekben a testi és érzelmi változásokban a helyes egyensúly kialakítását és fenntartását.
A jóga gyakorlásával az esetleges kellemetlen testi tünetek is javulnak, megszüntethetők.
A módszer segítségével javul az ízületek mozgékonysága, a gát izmainak erősítésén túl speciális légző gyakorlatok elsajátításával járulhatunk hozzá a tudatos szülés megvalósulásához. Hatására javul a közérzet, fejlődik az önismeret. Nő az önbizalom, a légző gyakorlatok és mély relaxáció segítségével oldhatók a szüléssel kapcsolatos félelmek és aggodalmak. A kismama jóga 12. hetes kortól javasolt, amennyiben nincs orvosi ellenjavallata!

Anya jóga

Finom átmozgatás, kellemes nyújtás anyukáknak, akiknek sajog a hátuk a gyermekkel ébren töltött
éjszakák után, fáj a derekuk és a válluk a sok cipeléstől, emelgetéstől, szoptatástól.
Jöhetsz babával vagy baba nélkül, ha pedig totyogóval jössz, bébiszitterről is gondoskodunk.

Egyensúly a változókorban

Mindazokat a hölgyeket várom, akik a változókor elején vannak, túl vannak rajta, vagy akár már el is
felejtették. Nagy hangsúlyt fektetünk a kényes mozgásszervi területekre, mint a csípő- és térdízület,
erősítjük a törzsizomzatot, fokozzuk az alhasi vérkeringést, alaposan átmozgatjuk a teljes
gerincünket, nem elfelejtve a vállakat és nyakat. Elsajátítjuk a helyes légzést és az órák alatt
relaxálunk is, hogy mindenki felfrissülve várja a következő alkalmat.

Mórocz Medical © 2020. Minden Jog Fenntartva